Calitate vs Cantitate în online

Salutare!


Sper că ești bine. Sper ca la sfârșitul acestei izolări, să poți ieși din casă și să vezi altfel lucrurile. Să te raportezi și să le analizezi diferit. De ce spun asta?

Cel mai mare avantaj al acestei pandemii a fost că ne-a redat timpul ăla pe care îl căutam cu disperare când eram prea ocupați. Ce am reușit să facem cu tot acest timp? În ce l-am investit? Cred că tu știi cel mai bine răspunsul la această întrebare.


În tot acest timp, cât am stat fiecare la casele noastre, am consumat destul de mult conținut online. Acum eu vin cu o întrebare:

Ce contează mai mult, calitatea sau cantitatea?

În fiecare zi, din ce în ce mai mult, ne gândim cât de important este să fii activ online.


Marketingul de conținut ne-a permis să folosim platformele sociale preferate. Putem să ne comercializăm pe noi înșine și afacerile noastre în anumite moduri destul de faine și antrenante. Dar când vine vorba de conținut, care este acela care are cu adevărat impact? Dacă dorim să facem impresii și conexiuni online, ce contează mai mult: calitatea sau cantitatea conținutului nostru?


Fiind creativi, cu toții avem tendința de a tinde spre perfect. De ce nu am face-o? Am fost crescuți să impresionăm clienții cu munca noastră și să ne îmbunătățim continuu abilitățile. Este firesc să dorim ca și conținutul nostru să fie perfect.


Și astfel continuăm rafinarea… și rafinarea… și rafinarea până când vom avea postarea perfectă pentru Instagram. Dar apoi jumătate din ziua noastră se pierde făcând doar o postare. Și apoi așteptăm o validare din partea publicului.


Ceea ce vrei să etichetezi ca fiind perfect nu depinde de tine. Odată ce ați postat ceva, este de competența publicului tău să determine asta. Lasă-i să decidă dacă postarea ta este bună. Vei ști când fac asta. Crede-mă.


Mulți credem că secretul unei postări reușite este calitatea. Ei bine, să scăpăm mai adânc o secundă. Și cu toate astea, continuați să creați aceste „postări perfecte” pentru Instagram și pierdeți jumătate din productivitate în acest proces. Merită timpul?


Ce se întâmplă dacă, în loc să petreci șase ore creând o postare, o tăiem la două - poate chiar o oră. Ne putem concentra pe ceea ce dorim să publicăm și să ne revendicăm productivitatea. Concentrează-te doar să obții conținutul și lăsă-ți inspirația să curgă atunci când ea încearcă cu disperare să își facă loc în "perfecțiunea" noastră.


Cu cât faci mai mult, cu atât înveți mai mult.

Observi că nu am spus „câștigi.” Vei învăța doar punându-te acolo, experimentând, făcând câteva greșeli și încercând din nou. Coerența este esențială.


Cu cât te iterezi cu privire la ceva, cu atât se blochează mai mult în creierul tău. Vei fi apăsat pentru a găsi alte informații pentru a face o copie de rezervă sau pentru a te extinde pe ideile tale. După ce începi să postezi mai des, îți vei angaja publicul. Va trebui să interacționezi cu ei, să creați conexiuni și, în cele din urmă, să stabiliți o comunitate. O comunitate pe care o ai în grijă. Ești responsabil de conținutul pe care ea îl consumă.


Când vine vorba de postare, ne dăm repede seama că cel mai mult succes îl aduce calitatea. Dar până să ajungem să creăm și să livrăm "calitate", cantitatea are cel mai mare impact. Concentrează-te pe cât de mult conținut expui acolo. Permite-i publicului tău să stabilească ce este bine și să interacționează în conversații cu ei pentru a afla de ce.


Acum că am terminat și acest articol, eu unul îmi trag scaunul și mă așez la masă și mă pregătesc să iau ceva din cele "ale gurii". Te invit la o porție fierbinte de borș moldovenesc făcut cu multă multă dragoste special pentru tine. Dacă ai gustat și știi despre ce vorbesc, spune-le și altora despre Borșul lu' Marian.


Dacă vrei să îmi pui o întrebare, legat de subiectul de astăzi sau alte aspecte ale vieții, pe site-ul meu vei găsi o secțiune numită ÎNTREBAREA SĂPTĂMÂNII, unde eu îți preiau întrebarea, iar șansele ca răspunsul la aceasta să-l auzi în următorul podcast sunt foaaaaaarte mari! Fii curajos.

Pune-mă la încercare.


Eu am fost Marian.

Te pup.

20 afișare

©2020 by Marian Grosu.