Ce este infrastructura de marketing?

Citește și articolul despre cum să repari conținutul vechi de pe site!
Care sunt pașii de care nu trebuie să uiți pentru realizarea unei infrastructuri de marketing fiabile? Pe lângă banii și timpul investit într-o afacerea, este nevoie să ai în spate și un plan bine stabilit, o strategie bună de marketing și multe altele.Datele necesare și colectarea. Este foarte important să înțelegi că lucrurile trebuiesc observate și analizate într-un context. Crează liste cu partenerii tăi, furnizorii și conturile de analytics. Ține cont de tot ceea ce înseamnă rețele de reclamă plătită, conturi afiliate, Google Analytics etc. Prin aceste liste bine întocmite, vei obține fluxuri de date pe care mai apoi le vei centraliza în rapoarte periodice. Cercetează datele, ținând cont de campanii, eforturile de creație, Key Performance Indicators, dar și de costuri.
Fragmentarea datelor. Datele geografice te ajută să localizezi zonele din care provin cei mai importanți utilizatori. Pentru colectarea acestor date trebuie să te folosești de rețelele cu reclame plătite, de genul Google Adwords, Facebook Ads. Mai poți realiza segmentarea și la nivelul dispozitivelor folosite, astfel încât să știi cum să îți optimizezi web site-ul.
Mesajul unitar. După ce ai centralizat toate datele necesare, întocmește un raport, iar mai apoi începe să creezi strategia de marketing pe care dorești să o implementezi. Fii consecvent și crează un mesaj unitar, pe care să îl folosești mai apoi pentru a atinge un ROI pozitiv.
Evoluția unei afaceri nu ține doar de creșterea volumului de vânzări sau de clienții mulțumiți. Pe lângă acești factori, este nevoie și de o strategie foarte bună și de o infrastructură eficientă de marketing.