Cresterea engagementului pe Facebook

În mediul online există diferite platforme care ne ajută să creștem notorietatea afacerii noastre, cât și vânzările în sine. Rețelele sociale sunt un canal eficient de promovare a produselor sau serviciilor, pentru că informația circulă foarte repede și poate ajunge și foarte departe. Pentru că cei mai mulți utilizatori se găsesc pe Facebook, acest lucru face ca această rețea socială să devină mediul propice prin care putem atrage noi consumatori.

Poate ți se pare ușor, însă să atragi atenția unui om, atunci când se uită pe newsfeed și vede încă vreo câteva zeci de postări, nu este chiar ușor. De aceea, pentru a reuși să crești engagementul pe Facebook, îți voi prezenta, mai jos, câteva modalități:

  1. Tu la ce oră postezi? Nu știu câți dintre voi știți, însă ora la care postezi este extrem de importantă. Este esențial să faci o mică cercetare înainte și să observi cum reacțonează publicul și care e programul său: când sunt la muncă clienții tăi, la ce ore interacționează mai bine cu postările tale etc. Este important să ai o strategie bună pentru a crește engagementul. De asemenea, ține cont că datele pe care le observi au caracter orientativ.

Citește și articolul despre publicitatea video pe Facebook.

  1. Adresează întrebări! Este ideal să interacționezi foarte bine cu publicul țintă, să-i captezi atenția, cât și încrederea. Interacționează pentru a-ți atrage câți mai mulți simpatizanți, care mai apoi se pot transforma în cumpărători. Întrebările sunt bune, și există o probabilitate foarte mare să și primești răspunsuri. Jonglează cu întrebările și observă ce prinde mai bine la public.

  2. Îți plac concursurile? Această modalitate de a crește engagemetul pe pagina ta de Facebook este destul de des întâlnită în zilele noastre. Ea poate fi roditoare, deoarece răsplătești consumatorii loiali, dar atragi și noi simpatizanți. Testează creativitatea clienților tăi, cere-le ajutorul în alegerea ambalajului unui produs nou etc. Concursurile de tipul ,,like and share” nu sunt tocmai eficiente, deoarece nu ajungi strict la publicul țintă.

Încearcă și tu una dintre metodele prezentate mai sus, de preferat, cea care se pliază cel mai bine pe afacerea ta! Crează strategii bune în promovarea companiei tale pe Facebook, cercetează bine comportamentul consumatorilor tăi și oferă foarte mare atenție detaliilor.

©2020 by Marian Grosu.