Cum sa creezi un buton CTA eficient

Toată lumea vorbește despre butoane Call To Action, dar oare ce sunt ele? Aceste butoane sunt nelipsite de pe un landing page și pot fi independente sau însoțite de un formular. Ele reprezintă îndemnul la acțiune de pe site, de aceea cu cât înregistrează mai multe click-uri, cu atât rata de conversie este mai ridicată.

Trebuie să știm că există două aspecte care pot influența eficiența unui astfel de buton. Primul ar fi aspectul fizic, care ține de culoare, mărime, contur și text, iar al doilea se referă la ceea ce nu este vizibil, acolo unde este nevoie de teste multe. În continuare, îți voi spune ce aspecte ar trebui să ai în vedere atunci când îți dorești să creezi un buton Call To Action eficient.

  1. Designul butonului CTA. Acest buton trebuie realizat astfel încât să fie cât mai atrăgător și mai puternic din punct de vedere psihologic, astfel încât să poată rupe bariera între a fi un utilizator curios și a deveni client. În domeniul designului, trebuie să avem în vedere ca fontul folosit să fie potrivit și să se asorteze cu identitatea paginii. Dacă te gândești să folosești un scris de mână, poate fi foarte eficient, doar dacă acesta are legătură cu textul. Despre culoare și dimensiune, am putea spune foarte multe. Un buton prea mare poate distrage atenția de la ofertă, iar cel prea mic poate să se facă nevăzut pe acea pagină. Culoarea trebuie să fie și ea în ton cu serviciile oferite.

Citește și articolul despre crearea bannerelor online de impact, s-ar putea să fii interesat.

  1. Conținutul scris al butonului CTA. Cuvintele folosite trebuie să atragă atenția și să îndemne la acțiune. Cuvintele trebuie să facă parte din povestea ofertei și trebuie să ofere valoare. Butonul trebuie să conțină și infomații importante și pertinente. Explicațiile pot fi adăgate pe buton, deasupra sau sub mesajul principal. Poți să te folosești și de o dovadă socială, dacă acest lucru este în beneficiul tău: arată numărul de utilizatori, de clienți, de descărcări etc.

  2. Urgentează prin butonul CTA, acest lucru poate da un plus de credibilitate și seriozitate. De multe ori cifrele pot favoriza acest lucru, spre exemplu: ,,Mai sunt doar 10 locuri disponibileˮ, ,,Comandă în următoarele 3 oreˮ, ,,Stoc limitatˮ.

Așa cum bine ai văzut, scopul major al acestui buton este de a atrage atenția, de aceea trebuie să ai date esențiale despre psihologia utilizatorilor tăi, pentru ca tu să știi ce trebuie să le oferi. Sper ca aceste informații să te ajute să creezi butonul Call To Action ideal pentru firma ta!

©2020 by Marian Grosu.