Cum sa raspunzi unui feedback negativ?
  • Marian Grosu

Cum sa raspunzi unui feedback negativ?

Comentariile negative din partea clienților pot fi un factor nu tocmai benefic, care îți poate afecta serios afacerea. De aceea, întotdeauna trebuie să ai în vedere și părerile clienților tăi, fie ele bune sau rele. Învață să faci față comentariilor răutăcioase, să le gestionezi și să răspunzi adecvat la astfel de provocări.

Cel mai ușor mod de promovare, poate și cel mai vechi este cel din vorbă în vorbă, și cum comentariile negative ale unui client nemulțumit pot să ajungă foarte departe, te vei trezi că oamenii nu mai au o părere atât de bună despre firma ta. Este de ajuns un review prost pe Facebook, un comentariu negativ, ca oamenii să să se îndrepte spre concurență. Mai jos vei găsi o serie de aspecte care să te ajute să îți faci o strategie de răspuns unui astfel de feedback:

  1. Dacă ești defesiv, atunci garantat ai înrăutățit lucrurile. Evită conflictele, acceptă părerile negative și asigură-ți clienții că nu vor mai fi dezamăgiți de serviciile tale.

Citește și articolul despre repararea conținutului vechi de pe site.

  1. Respectul rămâne pe primul loc. Dă dovadă de respect și diplomație și tratează-ți clientul cât se poate de politicos, oricare ar fi contextul. Oferă răspunsuri profesionale și obiective.

  2. Revino după răspunsul inițial. Este recomandat să nu lași lucrurile neterminate, de aceea este bine să revii după o săptămână cu un e-mail ca să te asiguri că lucrurile merg pe făgașul normal, iar acea persoană este din nou mulțumită de serviciile firmei. Prin acest lucru, demonstrezi că îți pasă de clienți și de experiența lor cu brandul tău.

  3. Menține comunicarea. Prezența în online este foarte importantă pentru firma ta, de aceea niciun comentariu sau review nu trebuie să rămână fără replica oficială a companiei.

Nu uit cât de important este să îți arăți interesul față de clienții tăi. Sper ca sfaturile de mai sus să te ajute să faci față problemelor, incluzându-le în strategia ta din online.

©2020 by Marian Grosu.