Imaginile și abordarea informației

Imaginile reprezintă poate cel mai important element al unei pagini web. Fie că e vorba de un logo, de background sau de imagini intermediare, totul este esențial. Ele ne atrag atenția și ne influențează în mod plăcut. Sau cel puțin asta ne dorim, nu?

Dacă cineva ne-ar arăta acum un wireframe, adică schița unui site, sigur nu am fi prea atrași de o schemă negru pe alb. Însă atunci când website-ul prinde contur, apar culorile, imaginile vii și orice alt simbol grafic, ochii noștri sunt plăcut impresionați și ne-am dori să poposim mai mult timp pe acel website.

Dacă un element este orientat sau așezat într-o anumită direcție, atunci privirea noastră se va duce automat acolo. Un text scris nu ar avea aceeași influență, ci din contra, poate fi trecut foarte ușor cu vederea. La fel de simplu  funcționează și pașii de conversie, cei de genul: Scroll down –> Like the Facebook Page –>Follow me. Pașii fiind incluși în imagine, prima noastră reacție va fi să facem exact cum ni se spune.

Citește și articolul despre importanța culorilor!

Pentru a nu avea probleme din cauza imaginilor pe care le descărcați și le adăugați pe site-ul companiei, selectați-vă cu atenție sursele. Se pune foarte mult accentul pe drepturile de folosire și pe licențe și cu siguranță nimeni nu își dorește să ajungă la probleme de ordin legal. Așadar, cu un singur search pe Google veți găsi câteva site-uri care vă oferă imagini gratis, clare și atractive pe care să le folosiți mai departe pe website.

Imaginile influențează modul în care abordăm informațiile, oriunde ar fi acestea adăugate, inclusiv în Social Media. Imaginile de calitate, cele cu impact emoțional atrag mai multe click-uri, decât cele șterse, plicticoase și care nu transmit nimic. Nimeni nu te oprește să îți creezi chiar tu imagini pe care să le folosești! Ai nevoie doar de un smartphone și un pic de creativitate  și răbdare. Să fii original mereu a reprezentat un avantaj!

O informație nu va fi niciodată completă fără imagini! Dacă vrei să vinzi, investește! Fotografiile de produs sunt costisitoare, dar sunt o investiție care îți aduce rezultate sigure. Important este să știi când să folosești fotografii, și când imagini de tip stock.

©2020 by Marian Grosu.