Interactiunea online cu publicul tinta
  • Marian Grosu

Interactiunea online cu publicul tinta

În ziua de azi dacă o afacere nu există și în mediul online am putea spune că nu se bucură de vizibilitate. A fi prezent în online este un lucru vital pentru firma ta. Dacă e să ne gândim puțin, am putea spune că posibilii tăi clienți petrec ore bune pe rețele de socializare și chiar și pe site-urile concurenței. Sunt convins că îți dorești să ai o interacțiune cât mai plăcută cu utilizatorii tăi, să atragi cât mai mult simpatizanți, să faci clienții să rezoneze cu brandul tău.

În primul rând, ar trebui să știi că trebuie să oferi conținut cât mai relevant și atractiv. În ultimul timp, există atât de multe lucruri pe Social Media, încât utilizatorii nu mai oferă atenție oricărei postări. Tocmai de aceea trebuie să distribui mesaje interesante, care să intrige și să atragă publicul țintă. Stabilește tonul comunicării, personalitatea brandului și ce vrei să transmiți, iar mai apoi crează conținut relevant. Nu uita de partea vizuală a postării, pentru că ochiul vede mai întâi imaginea, apoi scrisul.

Citește și articolul – Cum să răspunzi unui feedback negativ.

În al doilea rând, interacțiunea cu publicul tintă în online este un lucru de care trebuie să ții cont. E normal ca după ce atragi atenția clienților, să creezi și reacții. Ține cont de toate reacțiile, fie ele bune sau rele, răspunde politicos sau glumeț în funcție de reacție, fă clientul să vadă că îți pasă de el și că îl asculți și nu în ultimul rând, că îl ajuți să își rezolve problemele. Cu cât imaginea de brand este mai favorabilă, cu atât vei avea mai mulți simpatizanți.

În al treilea rând, trebuie să înveți să oferi cât mai multă atenție în online clienților tăi. Aceștia trebuie să vadă că sunteți comunicativi, că sunteți loiali clienților și că există interacțiune. Nimănui nu-i place un brand anost, care nu răspunde la mesaje, la comentarii sau emailuri. Crează joculețe pe paginile de socializare, oferă-le ceva în schimbul pozelor cu produsele tale sau orice altceva care te ajută să îți crești notorietatea.

Niciodată să nu uiți că utilizatorii apreciază conținutul de calitatea, atenția brandului lor de suflet și modul în care acesta îi motivează și le este alături. Dacă ai răbdare și faci lucrurile ca la carte vei avea parte de comunități de utilizatori mulțumiți de serviciile tale.

©2020 by Marian Grosu.