Live streaming-ul si afacerea ta

Facebook are de ceva vreme o opțiune prin care poți realiza transmisii live cu ajutorul dispozitivelor mobile, atât de pe profilele private, cât și de pe pagini. Este foarte ușor să faci acest lucru, deoarece nu trebuie decât să filmezi, să scrii un mesaj și poți chiar și să salvezi videoclipul. Pentru afacerile noi, dar și pentru cele mai vechi această funcție este o modalitate foarte eficientă de comunicare cu publicul țintă. Un live poate avea un efect mult mai mare decât o imagine sau decât un mesaj cu impact.

Dacă te-ai hotărât să faci live streaming pentru afacerea ta pe contul de Facebook, ar trebui să știi ce tipuri de filmulețe prind cel mai bine la public. Așa cum știi tot ceea ce postezi pe pagină, trebuie să fie relevant și să aibă legătură directă cu afacerea ta.  Mai jos vei găsi o listă cu tipuri de live-uri care merită să fie postate pe pagina ta:

1. Tutoriale: Dacă ai un restaurant, un salon de înfrumusețare, un pub sau orice altceva ai putea arată oamenilor lucruri educative. Prezintă live-uri de genul ,,cum să …ˮ pe specificul tău. Poate să fie un filmuleț de DIY, de gătit, machiat sau coafat spre exemplu. În orice domeniu există persoane interesate de tutoriale, de aceea acest lucru te ajută să îți câștigi credibilitatea și noi clienți.

  1. Evenimente: Tocmai se desfășoară un eveniment pe o anumită temă în localul tău? Vrei să atragi cât mai multă lume acolo și nu știi cum? Fă un live streaming la începutul evenimentului sau unul la final drept testimonial pentru cele întâmplate. Va fi foarte credibil și va avea și valoare mai mare. Dacă în cadrul acelui eveniment ai avut și invitați importanți, atunci ai putea să faci un live cu aceștia, pentru a împărtăși cum se simt în localul tău, etc.

Citește și articolul despre Emoji Marketing.

  1. Prezentări reale: Dacă ești posesorul unui hotel sau pensiuni ai putea să te ajuți de această funcție a Facebook-ului. Fă live-uri cu interiorul camerelor de hotel sau a altor locuri importante, astfel încât să ai o prezentare cât mai reală a locului. Oamenii sunt foarte neîncrezători atunci când se uită pe site-ul unui hotel, deoarece se mai întâmplă ca pozele să nu coincidă cu realitatea. De aceea, printr-un live poți să îl asiguri pe viitorul tău client că merită să vină la tine.

  2. Întrebări și răspunsuri: Pentru simplul fapt că activezi într-un domeniu, acest lucru te face specialist pe sectorul tău. Poți demonstra acest aspect într-o sesiune live de Q&A. Este un mijloc foarte simplu în care poți interacționa cu cetățenii, clienții sau pacienții, în funcție de domeniul în cauză.

Dacă te-ai hotărât să începi să faci live-uri, nu uita să verifici înainte conexiunea la Internet, starea bateriei dispozitivului mobil și să ceri acordul invitaților, dacă este cazul.

©2020 by Marian Grosu.