Opteaza pentru un newsletter optimizat pe mobil!

Cu siguranță există oameni care au o părere proastă despre email marketing sau cred ca acest tip de marketing direct s-a cam prăfuit, însă lucrurile nu stau chiar așa. Un studiu făcut pe diferite persoane care cumpără online, a arătat că peste 90% dintre ei își verifică mailul măcar o dată pe zi. Mergând mai departe tot pe acest fir, un alt studiu ne indică că peste 50% din abonații la un newsletter își verifică emailul de pe aplicația mobilă.

Pentru că întotdeauna trebuie să mergi și pe premiza ,,Clientul nostru, stăpânul  nostru!ˮ, trebuie să le oferi utilizatorilor experiențe plăcute. Un client fericit dă sfoară în țară despre serviciile tale, așa vei avea mai mulți potențiali clienți. Însă pentru a le oferi acest tip de experiență atunci când îți citesc newsletterul trebuie să ții cont de anumite aspecte. Poți oricând să ne ceri și nouă ajutorul în realizarea newsletterului, de aceea îți las pagina de servicii aici.

E-mailul trebuie să fie cât mai simplu și scurt. Nu uita că utilizatorii de Internet au timpul limitat, iar atunci când intră de pe telefon nu au timp să citească texte foarte lungi. Scrie un subiect care să conțină mai puțin de 50 de caractere, astfel încât aplicația să afiseze tot titlul. Conținutul textului nu trebuie să depășească 150 de cuvinte, despărțite frumos în paragrafe și evidențiate ideile principale.

Template-ul trebuie să fie pe o singură coloană. Este bine să faci acest lucru, deoarece pe ecranul dispozitivului mobil acesta se va vedea foarte bine. Template-urile pe mai multe coloane sunt obositoare și nici nu se încadrează bine pe o aplicație mobilă.

Dimensiunea e-mailului și a fontului trebuie adaptată la dispozitivele mobile. Lățimea maximă recomandată este cea de 600 px, acest lucru fiind setat din CSS. Fontul ideal trebuie să fie de minim 13, pentru a putea fi lizibil pe un aparat mobil.

Nu încărca e-mailul cu imagini. Folosește maximum o imagine în e-mailul tău, astfel încât utilizatorul să nu închidă pagina atunci când vede coloane de imagini. În cazul în care ești posesorul unui magazin online, este bine dacă folosești mai multe imagini, dar ar fi indicat ca acestea să fie mici. Imaginile nu trebuie să depășească 10 KB, pentru a nu se încărca greoi. Nu uita să folosești și un buton call to action, deoarece acesta este un element esențial.

Nu în ultimul rând, pre-testarea este un pas esențial. Trimite un e-mail test spre mai multe adrese și încearcă să îl deschzi de pe dispozitive diferite (laptop, tabletă, smartphone). În acest mod vei depista orice tip de greșeală și vei ști ce trebuie refăcut.

Acum că ai aflat toate aceste lucruri, cred că ai ajuns la părerea că este bine să investești într-un newsletter de calitate. Acesta te poate ajuta să îți crești afacerea.

©2020 by Marian Grosu.