Optimizarea contului de Youtube

Cu siguranță știi și tu că Youtube este al doilea motor de căutare după Google, el reprezentând și o sursă nelimitată de trafic. Dacă ar fi să luam în calcul un studiu care a arătat că peste 300 de ore de înregistrări sunt încărcate pe Youtube la fiecare minut, am ajunge la o mică problemă – Cum fac eu ca proprietar al unui magazin online, de exemplu să atrag oamenii să îmi vizioneze filmulețele?

Dacă ai ales să folosești o strategie de Video Marketing ești un norocos, înseamnă că știi ce importanță are partea video în ziua de azi. Materialele video conving simplu și rapid clientul să cumpere ceva și de asemenea, acestea realizează mai multe conversii. Nu cred că mai trebuie să amintesc că acele filmulețe trebuie să fie relevante pentru firma ta și de calitate. În continuare vom vorbi despre câteva aspecte la care merită să mai lucrezi pentru optimizarea contului tău de Youtube.

  1. Pagina canalului de Youtube trebuie gândită ca un ,,Homeˮ al website-ului, astfel încât să îl ajuți pe utilizator să navigeze ușor pe pagina ta de Youtube. Așa cum bine știi, un canal de Youtube conține mai multe secțiuni, însă eu voi aminti doar 3 dintre ele: în Pagina de pornire trebuie să incluzi numele companiei, iar în Videoclipuri sunt listate video-urile publicate invers ordinii cronologice. Despre Playlisturi putem vorbi un pic mai mult, deoarece aici ai liste de redare al fiecărui playlist făcut. Aerisește video-urile în cât mai multe liste, și sortează-le pe categorii relevante.

Citește și articolul despre crearea unui buton CTA eficient.

  1. Imaginea canalului de Youtube și cea de profil trebuie să se potrivească cu cea a brandului. Majoritateaa firmelor obișnuiesc să folosească logo-ul companiei, persoane celebre care zâmbesc sau persoane relevante din firmă. Youtube recomanda folosirea unei imagini de 800×800 care să fie suficient de ușor de vizualizat la orice dimensiune.

  2. Conținutul contului de Youtube trebuie să atragă potențialul client prin materiale emoționale, educative sau orice e relevant pentru firma ta. Despre partea emoțională știm deja că oamenii reacționează foarte bine la astfel de materiale și sunt mai ușor de influențat, iar prin materialele educative le oferi informații despre cum să folosească un produs anume, iar acesția se vor simți datori magazinului tău și îți vor deveni clienți. Te poți ajuta foarte mult de descrieri, deoarece acestea oferă informații relevante, dar te ajută și pe partea SEO. Poți realiza un rank bun ș prin optimizarea descrierilor în jurul cuvintelor cheie video. Dacă vorbim despre texte, putem aborda și secțiune About. Aici poți să îți afirmi viziunea organizațională, să folosești cât mai multe cuvinte cheie și să dai cât mai multe informații relevante despre firmă. Nu uita să inserezi și date de contact, link-uri spre Social Media și Web site, cât și butoane Call to Action.

Implică-te activ în optimizarea contului de Youtbe al firmei tale, răspunde la comentarii, îndeamnă-ți clienții la acțiune, crează comunități de brand. Așa îți poți crește notorietatea, dar te bucuri și de încrederea clienților tăi.

©2020 by Marian Grosu.