Promovare prin podcast

Actualizată în: Mai 8

Hristos a Înviat!


Mă bucur să te revăd aici. Sper că sărbătorile le-ai simțit la fel de intens chiar dacă poate le-ai petrecut diferit. Acum că poate s-au terminat ouăle, cozonacul, pasca, eu ți-am pregătit niște borș, numa' bun pentru a reveni la alimentația noastră. Dacă ți-am făcut poftă, Borșul lu' Marian poate fi ascultat pe toate platformele de podcast, așa că ia-ți lingura preferată și poftă bună.


Astăzi vreau să vorbim puțin despre promovarea prin podcast.

Poate vei spune că "bă Marian da ce treabă am eu cu așa ceva". Stai puțintel. Am concentrat informație de calitate aici ca tu, indiferent că este proprietar de afacere sau angajat, pe viitor dacă vei avea nevoie de așa ceva, să știi ce și cum se mănâncă.


Podcasturile sunt foarte practice deoarece pot fi ascultate oriunde și oricând.

În Statele Unite ale Americii, conform studiilor, aproape o treime din populație ascultă măcar un podcast pe lună, iar cei din publicitate au descoperit în acest obicei o oportunitate de a promova afaceri. Podcasturile încep să ocupe loc și în Romania unde piața este deschisă la "nou".


Ca antreprenor, avantajele pe care ți le oferă promovarea prin podcast sunt cu mult superioare oricărui articol scris, videoclip, sau altui material publicitar. Podcasturile nu numai că-i fac pe cei care le ascultă să înțeleagă mai bine conceptul și politica unui brand, dar ajută și brandul respectiv să câștige credibilitate.


Ce podcast să alegi când vrei să te promovezi?

Pai, ar fi bine să alegi unul pe TOV-ul (tone of voice) tău sau al brandului tău.

Alege acel podcast pe care îl asculți chiar tu, prietenii sau clientii tăi.

Alege acel podcast care "este de incredere", pe care oamenii l-au validat ca fiind unul bun, validare ce se face fie prin numărul de ascultători, fie prin numărul recenziilor bune și recomandărilor.



Gândește-te că tu când alegi să te promovezi printr-un podcast care nu "e pe aceeasi lungime de undă cu tine", nu comunică așa cum comunică brandul tău. Chiar dacă acel podcast are audiență, nu este cea pe care ți-o doresti tu. Caut-o și selecteaz-o.


Caută un podcast în care gazda să știe despre serviciul tău și domeniul în care activezi tu, poate ai chiar puțin noroc ca ea să se numere printre clienții tăi. Aici se întamplă un lucru foarte mișto pentru că dacă alegi să te promovezi prin intermediul podcastului său, recenzia va fi una naturală pentru că știe câte ceva despre brandul tău și nu va avea nevoie de o ciornă scrisă de tine cu ce să spună.


Podcasturile sunt un mod de promovare inovator care cu siguranță va deveni din ce în ce mai apreciat odată cu trecerea timpului. Ele sunt o puternică unealtă de marketing cu care cei mai întreprinzători jucători de pe piață vor cuceri teritorii până acum neexplorate în țara noastră. De aceea, este timpul să ieși în evidență și să începi să spui lumii despre afacerea ta.


Dacă ți-am starnit interesul și vrei să îmi pui o întrebare, legat de podcast sau alte aspecte ale vieții, pe site-ul meu vei găsi o secțiune numită ÎNTREBAREA SĂPTĂMÂNII, unde eu îți preiau întrebarea, iar șansele ca răspunsul la aceasta să-l auzi în următorul podcast sunt foaaaaaarte mari! Așa că fii curios. Fii autentic și curajos. Pune-mă la încercare.


De aici, Marian.

Să fii iubit(ă)!

23 afișare

©2020 by Marian Grosu.