Promovarea afacerii tale pe Twitter
  • Marian Grosu

Promovarea afacerii tale pe Twitter

Trăim într-o societate în care mare parte din informațiile noi le preluăm din Social Media. Dacă ești posesorul unei firme, știi deja că este foarte important să îți creezi o strategie serioasă și eficientă în acest mediu online. Deoarece există o gamă vastă de canale, poți transmite diferit mesajul către publicul țintă.

Unul dintre cele mai vechi canale Social Media este Twitter. Acesta este o platformă de comunicare prin care poți transmite mesaje celor din lista ta, cu mărimea de 140 de caractere. Twitter-ul îți oferă posibilitatea să preiei conținut web de orice fel, de la bloguri, site-uri, la imagini, video sau PDF. Tocmai din această perspectivă, Twitter este văzut ca un instrument de microblogging.

Un tweet scurt este similar cu o actualizare de pe LinkedIn, doar că în cazul Twitter-ului, poți urmări persoanele necunoscute într-o manieră mai puțin formală. Această platformă reprezintă exemplul perfect de eficiență și simplitate, de aceea un mesaj postat pe un cont va fi vizibil către toți cei care urmăresc profilul. În cazul Facebook-ului nu se întâmplă același lucru deoarece există filtre EdgeRank Facebook, care nu ,,împrăștieˮ mesajul la toți cei pe care îi ai în lista de prieteni sau care te-au apreciat ca pagină.

Citește și articolul depre publicitatea video pe Facebook.

De multe ori am auzit ideea cum că trimiterea unui tweet se aseamănă cu trimiterea unui email. De ce se zice asta? Dat fiind faptul că mesajul ajunge rapid la toți cei care ți-au dat ,,followˮ îl putem compara cu un email trimis la o listă din baza de date de clienți. De aceea, o firmă care vinde ceva, se poate ajuta de acest tip de promovare, deoarece mesajele vor ajunge exact acolo unde trebuie, mai exact la clienții și potențialii săi clienți.

Atunci când alegi să realizezi un cont nou pe Twitter pentru firma ta, nu uita că este foarte important să folosești ca nume de utilizator – numele firmei, iar ca poza de profil – logo-ul acesteia. Gestionează profilul, astfel încât clienții tăi să vadă informațiile necesare despre brandul tău.

Așa cum ai observat și tu, Twitter-ul ar putea fi eficient în cazul firmei tale, datorită vizilitității pe care ți-o oferă. Firma ta poate crește foarte mult, folosind o strategie buna în mediul online.

©2020 by Marian Grosu.