Promovarea prin intermediul platformei Pinterest
  • Marian Grosu

Promovarea prin intermediul platformei Pinterest

Mediul online reprezintă unul dintre cele mai favorabile medii pentru companiile la început de drum și nu numai, pentru a se promova și a-și câștiga credibilitatea și notorietatea. Internetul îți dă posibilitatea să ajungi la cele mai bune rezultate, să îți dezvolți afacerea și să îți depășești așteptările.

Astăzi vom vorbi despre o altă platformă destinată socializării, plină de culoare și imagini – Pinterest. Dar ce este Pinterest? Este o combinație între un site de bookmarking si un fel de panou virtual, unde utilizatorii pot insera prin funcția ,,pinˮ, imagini și filmulețe. Acestea pot fi sortate pe categorii, un utilizator având posibilitatea să își creeze mai multe ,,board-uriˮ. Vizitatorii profilului tău îți pot copia postarea folosind funcția ,,repinˮ, pot comenta sau chiar aprecia postările. Pinterest este ideal pentru marcajele vizuale, deoarece te ajută să descoperi și să salvezi cele mai creative și interesante idei.

Citește și articolul despre promovarea prin Twitter.

Pinterest îți oferă oportunitatea de a-ți promova serviciile, produsele sau chiar afacerea în sine, fără mari bătăi de cap. Dacă vrei să ai mai mult trafic și mai mulți vizitatori, eu zic că este cazul să îți creezi un cont pe această platformă. Nu durează mult! Pentru a-ți crește popularitatea afacerii tale, ai putea în primul rând să distribui logo-ul firmei tale, imagini cât mai atractive cu produsele tale și orice altceva care are legătură cu firma ta. Acest lucru îți va crește atât numărul de vizitatori, cât și numărul de posibili cumpărători.

Ține cont de faptul că Pinterest este o comunitatea bazată pe vizual, culoare și atractivitate, de aceea gândește-te că te poți folosi de Pinterest ca de un catalog virtual al firmei tale. Spre exemplu, dacă ai un magazin ce comercializează îmbrăcăminte și încălțăminte, atunci postează imagini cu produsele tale, corelează-le cu trendurile populare, cu anotimpurile, etc, astfel încât să ai cât mai multe vizualizări, dar și posibile ,,repin-uriˮ. Sub imaginea publicată vei putea adăuga link-uri spre magazinul tău online, cât și spre blogul website-ului tău.

Orice imagine reprezentativă pentru compania ta, cât și pentru domeniul tău de activitate poate constitui un mare avantaj față de concurență. Ia în calcul posibilitatea creeri unui cont de Pinterest pentru firma ta și fii cât mai creativ și activ!

©2020 by Marian Grosu.