Social Media si importanta hashtag-urilor

Zilnic suntem înconjurați de hashtag-uri în Social Media, fie că suntem pe Facebook, Instagram sau alte rețele. Toată lumea folosește hashtag-uri, fie ei rude, prieteni, chiar și companii. Dar oare ce înseamnă hashtag? Acesta este o eticheta, un cuvânt precedat de simbolul #, prin care putem diferenția și eticheta tipul de conținut pe care îl generăm. Lucrul cel mai drăguț la hashtag-uri e că poți să cauți conținut după un cuvânt anume și să îți apară toate postările indexate cu acel hashtag. Această metodă este cel mai des întâlnită pe Instagram.

Hashtag-urile sunt extrem de eficiente pentru afacerea ta, deoarece te pot ajuta să îți crești notorietatea, cât și rata de engagement de pe rețelele de socializare. Prin aceste cuvinte – etichetă, brandurile pot atrage atenția posibililor clienți, aducându-i mai aproape de serviciile lor. Tot prin ele, companiile devin mai vizibile în mediul online.

Citește și articolul despre Snapchat.

Dacă ești interesat să folosești hashtag-uri pentru compania ta, atunci trebuie să știi că există mici lucruri despre care trebuie să știi de la bun început. Mai jos ai câteva sfaturi în conceperea și implementarea hashtag-urilor pentru firma ta, în mediul online:

  1. Tu ai un hashtag unic? Este ideal să îți creezi propriul hashtag pentru firma ta, unul care nu a mai fost folosit până acum. Acesta poate fi numele companiei, sloganul, numele unui produs sau serviciu oferit. Dacă ai o firmă la început de drum, trebuie să te gândești foarte bine cum îți vei crea notorietatea. Chiar dacă oamenii nu îți vor folosi de la început hashtag-ul, cu timpul o vor face.

  2. Nici o postare fără… hashtag! Chiar dacă uploadezi un video, o poză sau un simplu status, ar fi indicat să folosești hashtag-uri. Nu exagera cu ele! Maximum 3 sunt suficiente pentru o postare.

  3. Alege hashtag-uri scurte pentru a fi cât mai ușor de tastat de pe orice dispozitiv mobil.

  4. Încurajează discuțiile. Folosește aceste cuvinte în orice material de comunicare, fie flyer, afiș sau reclamă TV, ajută-te de concursuri, crează ambasadori de brand care să folosească hastag-urile etc.

  5. Urmărește-ți hashtag-ul în timp real! Poți să-ți salvezi căutările pe acel cuvânt unic și să vezi exact cum se crează o comunitate care îl folosește.

Ține cont de aceste mici reguli și folosește-te și tu de hashtag-uri. Cu siguranță te vei bucura de o creștere a notorietății în mediul online.

©2020 by Marian Grosu.